fredag 21. februar 2014

Prosjekt

Om du trenger et prosjekt å bli med på så ambefaller jeg Frk badegakk sitt prosjekt "Hjemløse sokker". Hvor en kan bli med på å strikke sokker som leveres til Frelsesarmeen i Desember 2014! Synes dette er et flott initiativ! For meg har det vært tider mellom gitte prosjekter, eller mens jeg har jobbet med et prosjekt som krever en del design, telling, og tenking hvor jeg ikke har hatt noe å strikke på. NÅ derimot kan jeg bare begynne på en sokk og jeg vet at den sokken kommer til slutt til en person som kanskje trenger et par varme sokker mer enn mange andre. :)


Det gir også glede ved å kunne glede noen :)

Hun har også et blogg innlegg om hjemløse sokker


sokker kan varme mer enn bare føttene

Ha en fin dag!

Ballerina

2 kommentarer:

  1. Så koselig at du skriver om prosjektet i din egen blogg! Jeg håper så mange som mulig blir med - vi har et mål i år og det er å få laget opp over 100par. Jeg har skikkelig trua, og jeg blir ekstra glad når jeg ser at flere og flere henger seg på!
    Må nevne facebookgruppa vår også da, for de som tenker at de vil følge prosjektet der (også?) Den ligger her: https://www.facebook.com/groups/562863007123174/?fref=ts og alle som strikker til dette prosjektet, enten det er et par eller mer er hjertelig velkommne!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg skrev et nytt innlegg nå hvor jeg nevner facebook siden :) Veldig flott prosjekt! Har nevnt det for min mor og jeg regner med at hun kommer til å ta med seg beskjeden videre til sin strikkegruppe (til strikkekafen) :)

      Slett