torsdag 13. februar 2014

Iphone Sokk

I går kveld begynte jeg på en iPhone sokk til meg selv. Jeg er notorisk klønete og var i løpet av 2013 veldig veldig uheldig og ble fra stjålet telefonen min toganger mens den var på min person. Fortiden bruker jeg en vinterjakke hvor lommene ikke har glidelås eller knapper og hvergang jeg har telefonen i lommen, selv når jeg går i butikken som er 2 min gange hjemmefra så holder jeg hardt på den. Fant ut at løsningen kanksje rett og slett er å ha en iphonesokk, med en snor til å ha rundt halsen hehe. Yiiihaaa! Der blir stil!

Nå er det bare å finne ut av hvilken typeknapp jeg skal bruke. Vanlig knapp eller trykkknapp? Jeg har en pose med kanpper liggende her et eller annet sted, men jeg har lett uten hell i dag. Kanskje dagens første kopp kaffe hjelper? ^_^

Jeg har begynt på jakken i Drops Extra Fine Merino, men det blir IKKE en sinnasau jakke. Tror nok jeg satser på eget design på denne jakken. Foreløpig har jeg begynt med striper på bolen for å se hvordan det blir, men jeg får litt "barne"genser følelsen av den, og selv om det ikke føles som å ta på bomull og garnet ikke er laget av bomull kan det se litt sånn ut.

Jeg har begynt å se litt på forskjellige koftemønster og vurderer å rekke opp og starte på nytt. ^_^ føler at det er likegreit å lage en jakke en kommer til å bruke når en lager ting til seg selv.
Men ellers er jeg fornøyd med fargevalget, jeg dro til garnbutikken og byttet det lys blå garnnøste med et i lys lilla. Det så bedre ut sammen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar